نایلون های دسته تقویتی

نایلون های دسته تقویتی

نایلون دسته تقویت یا دسته سرخود یکی از متداول ترین انواع کیسه های فروشگاهی است که کالای خریداری شده در آن قرار می گیرد تا حمل و نقل آن آسان باشد. این نایلون از چاپ پذیری خوبی برخوردار بوده و می توان انواع طرح، تصویر، لوگو و نوشته را روی آن حک کرد و از آن به عنوان یک پلاستیک تبلیغاتی شیک بهره برد. نایلون تقویتی مخصوصا نوع چاپ دار آن در فروشگاه هایی مانند بوتیک ها که ظاهر شکیل بسته بندی برایشان اهمیت دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ نایلون مرید

چاپ نایلون مرید در تهران مفتخر است با بیش از دو دهه سابقه در زمینه تولید و چاپ انواع نایلون فعالیت می کند. نایلون های دسته تقویتی در مصارف فروشگاهی و بوتیک و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در محصول نایلون دسته تقویتی چون دسته داخل نایلون تعبیه و از داخل تقویت شده است، استقامت بیشتری نسبت به محصولات دسته موزی دارد.

تفاوت نایلون دسته موزی با نایلون دسته تقویت

اگر بخواهیم تعریف دقیق تری از نایلون دسته تقویت ارائه دهیم، ابتدا لازم است که با نایلون دسته موزی آشنا شویم. نایلون دسته موزی نوعی کیسه فروشگاهی شیک می باشد که به علت شکل خمیده و موز مانند دسته اش آن را به این نام می شناسند. قدرت تحمل وزن این نایلون ها معمولا بین ۳ تا ۵ کیلوگرم است. اما در کیسه های دسته تقویت برای افزایش دوام دسته ها یک لایه نایلونی نسبتا ضخیم از داخل به قسمت دسته پرس می شود که دوبل بودن دسته باعث افرایش مقاومت آن می گردد. این در حالی است که نایلون های دسته موزی فاقد این لایه اضافی هستند.

حداکثر تحمل وزن نایلون دسته تقویت

حداکثر تحمل وزن نایلون دسته تقویت ۱۰ کیلوگرم می باشد که به نوعی ضعف نایلون های دسته موزی کاهش داده شده و تحمل وزن و کشش نایلون تا حد دو برابر افزایش یافته است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که نایلون دسته تقویت و دسته موزی از نظر ظاهر هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها فرق آن ها با هم این است که نوع دسته تقویت به دلیل دوبل بودن دسته قدرت و استحکام بیشتری دارد.

کاربرد کیسه نایلونی دسته تقویت

نایلون های تقویت شده برای بوتیک ها و کسانی که دنبال یک کیسه شیک برای فروشگاه خود هستند مناسب می باشد. نمونه هایی از این محصول را می توان در فروشگاه های عرضه کننده پوشاک، مواد غذایی، خشکبار و تنقلات، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، داروخانه ها و… مشاهده کرد. هم چنین این نایلون ها به دلیل استحکام خوبی که دارند می توانند برای مصارفی مانند حمل ابزار آلات خانگی و صنعتی، لوازم یدکی و به طور کلی وسایل سنگین وزن مناسب باشند.

ابعاد و سایز تولیدی

کوچک ترین سایز تولید نایلون دسته تقویت در این مجموعه سایز ۳۰*۲۰ و بزرگ ترین سایز ۷۵*۶۵ سانتیمتر می باشد. سایر سایزها عبارتند از: ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰، ۴۵*۳۵، ۵۰*۴۰ و ۶۰*۵۰ سانتیمتر. البته ابعاد این محصول با توجه به ابعاد کالای مورد نظر و سفارش مشتری قابل تغییر نیز می باشد. هم چنین لازم به ذکر است که این نایلون در رنگ های مختلف بر اساس سلیقه و سفارش مشتریان در دو مدل کاست دار و بدون کاست قابل تولید می باشد که شامل مدل ته و بغل دوخت، مدل ته کاست و بغل دوخت و هم چنین مدل بغل کاست و ته دوخت است.

شماره تماس با چاپ نایلون مرید :

09126199652
02155151325
02133984437

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *