چاپ نایلون و نایلکس

چاپ نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس دو نوع پلاستیک هستند. نایلون به پلاستیک‌های نرم و انعطاف‌پذیر اطلاق می‌شود، در حالی که نایلکس‌ها شامل پلاستیک‌های خشک‌تر هستند. این دو نوع پلاستیک در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نایلون‌های مختلفی که می‌توانند چاپ بر روی آن‌ها انجام شود، از نظر دسته به چند دسته تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها عبارتند از:

    1. دسته موزی
    1. دسته رکابی
    1. دسته زنبیلی
    1. دسته تقویت
    1. نایلون بسته‌بندی

مشتریان با توجه به نیاز خاص و مصرفی که فروشگاه‌هایشان دارند، می‌توانند نوع مناسب نایلون را انتخاب کنند و سفارش چاپ بر روی آن را بدهند. این امکان به مشتریان می‌دهد تا به‌راحتی بسته‌بندی‌های خود را با چاپ‌های مورد نظر و مطابق با محصولات خود تنظیم و به مشتریان خود عرضه کنند.

انواع چاپ روی پلاستیک

یکی از اصلی ترین عوامل در کیفیت چاپ و تولید بی نقص استفاده از بروز ترین ماشین آلات است که داشتن کادری مجرب تاثیری مستقیم در کیفیت کاری دارد از همین جهت گروه تولید سانی پلاست کیفیت چاپ را به صورت تضمینی و بی قید و شرط به مشتریان ارائه می دهد .

 

تفاوت چاپ فلکسو با هیلو چیست ؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه تفاوت این دو چاپ را بگوییم می توان گفت چاپ هیلو از سیلندر فلزی حکاکی شده استفاده می کند اما فلکسو از لوح های چاپی استفاده می کند.

همینطور چاپ در هیلو از 8 رنگ استفاده می شود اما فلکسو از 6 رنگ که هر دو آن ها با کیفیت ( full hd ) می باشد .

 

چاپ پلاستیک بسته بندی

بسیاری از تولیدی ها برای اینکه تولیدات خود را به یک برند تبدیل کنند در اولین مرحله قبل از تبلیغات باید از بسته بندی های شکیل و گیرا از دید مشتری استفاده کنند که تاثیری مستقیمی در میزان فروش نهایی دارد .

سانی پلاست قادر به تولید و چاپ روی انواع پلاستیک های بسته بندی صنعتی و یا تکی برای مصارف فروشگاهی است .

چاپ نایلکس دسته دار (  چاپ پلاستیک فروشگاهی )

یکی از عمده ترین عوامل چاپ روی محصولات پلی اتیلنی مختص به نایلون های دسته دار است زیرا یکی از ارزان ترین روش های برند سازی و تبلیغاتی کاربردی محسوب می شود .

سانی پلاست قابلیت تولید هر نوع پلاستیک دسته دار در هر ابعادی و با هر نوع چاپی را دارد .

 

 

نایلکس رنگی

بسیار پیش می آید که مشتریان رنگبندی های متفاوتی غیر از سفید برای پس زمینه نایلون می خواهند تا با توجه به نیازشان انواع چاپ را روی آن انجام دهند ، هیچ محدودیتی در رنگ پس زمینه نایلون وجود نداشته و می توان در هر طیف رنگبندی آن را تولید کرد زیرا با توجه به مواد اویه و افزودنی های مورد نظر برای رنگی کردن نایلکس استفاده می شود و هیچ ارتباطی با چاپ ندارد .

چاپ نایلکس و نحوه محاسبه قیمت

قیمت چاپ نایلکس به دو عامل بستگی دارد که اولین عامل تعداد رنگ های موجود در تصویر مورد نظر شما برای چاپ است ، که به ازای هر رنگ چاپ ، قیمت اعلامی به کیلو گرم اضافه می شود .

هزینه دوم برای چاپ های اختصاصی هزینه کلیشه است ، که ساخت کلیشه به میزان سفارش شما و دقت چاپ بستگی دارد ، کلیشه های چاپ نایلکس به دو نوع ژلاتینی و سیلندری تقسیم بندی می شود .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *